Навчально - дослідна діяльність

  

    У процесі навчально-дослідницької діяльності учні розвивають пізнавальну активність, творче мислення, залучаються до вирішення проблемних питань, використовуючи різні джерела, знаходять зв'язок між минулими і справжніми подіями. Як і інші педагоги, я також активно шукала шляхи стимулювання самостійністі та саморозвитку учнів у рамках оптимізації освітнього процесу. Здійсненню цієї мети, на мій погляд, служить викладання хімії  та біології у системі розвиваючого навчання, оскільки провідним методологічним принципом, його є не пасивне сприйняття інформації, а дослідження тієї або іншої проблеми, що стоїть з різних точок зору. У зв'язку з цим при вивченні тем, які дають змогу учневі виявити  свій талант у пошуках необхідної інформації використовуючи при цьому підручник, і додаткову навчальну та пізнавальну літературу.