Одним із факторів розвитку інтересу до предметів є проведення позаурочної роботи. Стимулювання творчої активності та самостійності учнів є участю в олімпіадах, конкурсах - захистом учнівських науково - дослідницьких робіт. Цьому процесу передує тривала індивідуальна підготовка роботи, яка сприяє розвитку нестандартного мислення, формуванню наполегливості у досягненні результатів. Біологія та хімія мають великий виховний потенціал. Моя задача максимально використовувати його через залучення дітей до позакласної роботи, Ця робота знаходить на активну творчу діяльність, створює позитивну психологічну атмосферу, бажання розширити сферу спілкування, розвиває моральні та комунікативні якості. Під час такої роботи школярі вчаться бути толерантними, практично мислити, приймати обдумані рішення. Під моїм керівництвом учасники взяли участь у різних очних та заочних конкурсах. Наші результати наступні . Щорічно користується 1- 11
класів є активними учасниками
Міжнародної природознавчої гри «Геліантус», Всеукраїнського інтерактивного конкурсу МАН - ЮНІОР ЕРУДИТ та
Всеукраїнського інтерактивного конкурсу «Колосок», основна мета яких - розвиток інтересу школярів до вивчення природних дисциплін, спонукання їх до власної самостійної пізнавальної та творчої діяльності, надання вчителів надійних та дієвих засобів цілеспрямованої інтеграції знань.
З 16 листопада по 21 листопада проходив тиждень науки. У 6 класі було проведено інтегрований урок за темою «Фотосинтез як характерна особливість рослин».